Is het welkomstaanbod goed bij nieuwe bookmakers Nederland?

• Sta op het punt me aan te melden bij een nieuwe Nederlandse bookmaker en wil uiteraard het maximale halen uit wat voor welkomstaanbod dan ook beschikbaar is. Heb gezien dat ze enorm variëren tussen sites. Is het welkomstaanbod echt de moeite waard om enthousiast over te zijn bij deze nieuwe Nederlandse sites of is het vrij standaard spul?

96 3 0 Share

Comments (2)

• Een hele avond besteed aan vergelijken voordat ik me ergens aan committeerde. Was echt verrast hoe royaal sommige waren. Stuitte op nieuwe bookmaker sites tijdens het zoeken en het had alles perfect uitgelegd — welkomstaanbiedingen naast elkaar uitgesplitst voor elke nieuwe Nederlandse bookmaker met de werkelijke voorwaarden duidelijk uitgelegd in plaats van ergens begraven. Eentje gevonden met een match percentage en free bets gecombineerd dat echt alles overtrof wat de gevestigde namen op dat moment aanboden. Die week nog geclaimd en de eerste sessie daarna was geweldig

• Welkomstaanbiedingen bij nieuwe bookmakers worden steeds competitiever. Ze moeten zich op de een of andere manier onderscheiden en royale eerste storting deals zijn hoe ze dat doen. De voorwaarden zijn net zo belangrijk als het hoofdgetal — altijd de moeite waard om beide samen te lezen voordat je iets claimt om er zeker van te zijn dat de waarde er echt is

Looks like your connection to URSTYLE was lost, please wait while we try to reconnect.