Zijn de Slingo- en Clicker-spellen op WinnItt een leuke afwisseling naast bingo?

• Zijn er hier meer mensen die naast de gewone bingo ook regelmatig de Slingo- of Clicker-spellen spelen? Ik merk dat ik meestal voor bingo online kom, maar tussendoor klik ik soms op zo'n ander spel als ik op de volgende ronde wacht. De ene keer vind ik dat echt een leuke afwisseling, de andere keer ga ik toch snel weer terug naar bingo omdat dat gezelliger voelt. Ik ben benieuwd hoe jullie dat ervaren. Spelen jullie die extra spellen echt regelmatig of zijn ze voor jullie meer iets voor een paar minuten om de tijd te doden?

24 2 0 Share

Comments (1)

• Ik herken dat eigenlijk heel goed. In het begin dacht ik eerlijk gezegd dat ik Slingo en die Clicker-spellen nauwelijks zou openen, omdat ik juist voor bingo kwam. Uiteindelijk bleek het precies andersom te werken. Terwijl ik wacht op een nieuwe bingoronde speel ik vaak een paar korte potjes, gewoon omdat het tempo anders is en je niet meteen een lange sessie hoeft te starten. Ik heb zelf wat informatie en uitleg opgezocht via https://winnitnl.com/, vooral om te zien welke spellen er precies beschikbaar zijn en hoe alles werkt. Dat hielp wel, want ik had eerst niet eens door dat sommige spellen juist bedoeld zijn als korte onderbreking tussen de bingorondes. Wat ik persoonlijk prettig vind, is dat ik niet steeds hoef te wisselen naar een compleet andere omgeving. Als ik merk dat ik genoeg heb gehad van Slingo of een Clicker-spel, ga ik zonder nadenken weer terug naar bingo. Voor mij vullen die spellen elkaar dus aan, maar ik zou ze niet in plaats van bingo spelen. De chat en de sfeer tijdens bingo blijven voor mij toch het leukste onderdeel.

Looks like your connection to URSTYLE was lost, please wait while we try to reconnect.