باريس سان جيرمان و1xBet يواصلان الشراكة حتى 2028، تعليقكم؟


  • يا جماعة الخير، لفت نظري خبر تمديد عقد باريس سان جيرمان مع شركة باريس سان جيرمان 1xbet لتلات سنين قدام. افتكرت لما كنت بشتري تيشيرت للنادي من فترة ولقيت لوجو الرعاة واخد مساحة كبيرة، وسألت نفسي هل المشجعين بيحبوا يشوفوا الماركات دي على لبس فريقهم ولا بيفضلوا التيشيرت سادة وكلاسيك؟ شاركوني بأفكاركم وهل التجديد ده مفيد للجماهير بأي شكل؟

    16 3 0 Share

    Comments (2)

  • أهلاً يا زكي، سؤال جميل. بالنسبة للتيشيرت الكل بيفضل الكلاسيك طبعاً، بس النادي محتاج الفلوس دي عشان يفضل ينافس. عشان تعرف أبعاد تمديد العقد ده وأهدافه، بنصحك تطلع على المقال ده في موقع باريس سان جيرمان 1xbet، بيشرحوا هناك إزاي الاتفاقية دي بتخدم الطرفين ومستقبلها إيه في التلات سنين الجايين.


  • سلام عليكم يا شباب، عديت على الموضوع وأنا بتصفح السايت. الصراحة مبقتش أهتم كتير بالرعاة والشركات، الكورة بقيت سريعة ومليانة تفاصيل إدارية تدوخ، المهم نطلع بماتش حلو وخلاص في الآخر. أتمنى لكم سهرة سعيدة وتكملة نقاش ممتعة.

Looks like your connection to URSTYLE was lost, please wait while we try to reconnect.