Is verliezen in het begin normaal?

• Misschien is dit een domme vraag, maar is het normaal dat beginners in het begin snel verliezen? Ik heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe, maar misschien hoort het gewoon bij het leerproces?

157 3 0 Share

Comments (2)

• Helemaal normaal — de uitkomst staat niet los van ervaring. Wat helpt, is het kiezen van een platform met lage minimuminzetten, zoals https://gxbet-nl.net/, zodat je kunt oefenen zonder je saldo leeg te trekken. Probeer spellen met een lage volatiliteit te spelen om vaker kleine winsten te behalen. Het is een goede manier om langer in het spel te blijven terwijl je leert. Snel verliezen betekent meestal gewoon dat de inzet te hoog was of dat het spel te volatiel was. Naarmate je experimenteert, zul je spellen vinden die beter bij je speelstijl passen. Geef jezelf de schuld niet — iedereen begint zo. Het draait allemaal om wennen aan het juiste tempo.

• Ik dacht altijd dat ik "slecht was in gokkasten", totdat ik ontdekte dat volatiliteit in principe alles bepaalt. Toen ik overstapte op stabielere spellen, verliepen mijn speelsessies veel soepeler en leuker.

Looks like your connection to URSTYLE was lost, please wait while we try to reconnect.