Winsten beheren - Uitgeven of sparen?

• Wat doe je meestal als je een aardig bedrag wint? Laat je het direct uitbetalen of houd je wat saldo over om te blijven spelen? Ik heb moeite om de juiste balans te vinden tussen genieten van de winst en het niet teruggeven.

308 3 0 Share

Comments (2)

• Dat is echt een dilemma! Persoonlijk neem ik altijd minstens de helft direct op – dat is mijn regel. Ik speel op kaasino-nl.net, waar uitbetalingen snel gaan, dus ik weet dat ik het daadwerkelijk op mijn account zie. Dan laat ik misschien een kleiner deel staan ​​voor later, als leuk spel. Het draait allemaal om het stellen van psychologische controlepunten: beschouw een deel van je winst als een beloning, niet als extra tegoed om uit te geven. Zo geniet je er nog steeds van zonder achteraf spijt te hebben. En eerlijk gezegd geeft het zien van echt geld op je rekening dat bevredigende gevoel van controle.

• Ik laat altijd een deel uitbetalen, al is het maar een klein bedrag. Het voelt geweldig om virtuele spins om te zetten in iets tastbaars, zoals een lekker diner kopen of gewoon sparen. Het maakt het spel leuker.

Looks like your connection to URSTYLE was lost, please wait while we try to reconnect.