Renovering av entrén
-
Jag funderar på att renovera entrén till vårt hus – bara en liten trappavsats och gången som leder dit. Jag vill ha något som känns gediget och rent, men som ändå är intressant att titta på. Vilka beläggningsmaterial har ni använt som har både stil och hållbarhet?
Comments (2) -
Det låter som ett fantastiskt projekt – även en liten uppfräschning runt ingången kan göra stor skillnad. Vi gjorde något liknande förra året och bestämde oss för att ersätta vår gamla gjutna betong med Marksten - stonedesign.se. Resultatet blev bättre än jag hade förväntat mig – det gav struktur och elegans utan att kännas för modernt eller malplacerat. Stenarna har en fantastisk struktur och du kan välja mellan olika former och nyanser beroende på din stil. Jag gillade att de inte är hala och ser rena ut även efter regn. De är också byggda för att hålla, så du behöver inte oroa dig för att de ska flytta sig eller spricka med tiden. Våra gäster har kommenterat det mer än en gång – det lyfte verkligen entrén utan att vara överdrivet. Jag skulle definitivt rekommendera det för en ren och tidlös uppgradering.
-
Mycket hjälpsamt, tack! Jag har skjutit upp det här projektet eftersom jag inte kunde hitta rätt balans mellan hållbarhet och utseende. Det låter som att du har hittat en bra lösning – jag ska definitivt titta på det och se om det skulle kunna fungera för min entré också.